Secret World – új mmo a láthatáron

Tegnap olvastam Varienceon a készülő SW mmoról, ami egy fergeteges és hangulatos cinematic után egy nintendos gameplay videóval sikeresen le is oltott, így nagyjából 3 és fél percig tartoztam a várakozók táborába. DE. Mivel ócska módon kommentbuzi vagyok ezért gyorsan végigpergettem a kommentek link ajánlatait és egy nem gyenge darab bukkant fel a képzeletbeli horizontomon. Ez a Secret World rendesen benn van még a fejlesztésben ne is várjuk, hogy egy hamar megérkezik. A koncepció ismerős lehet a szerepjátékban járatos geek bagázsnak, kb egy az egyben a World of Darknessre vagy még inkább az Unknown Armiesra tudnám hasonlítani. Képzelj el egy világot, ahol az összes mítosz, összeesküvés elmélet és városi legenda valóság. Vámpírok, élőholtak, vérfarkasok minden szir-szar gonosz dolog tenyészik és fosztja meg a halandókat a húsuktól, egyebüktől. Városi környezetben, hiper-szuper új játékmenetben szint és egyéb megkötések nélkül mmo környezetben gyalázhatjuk a sötétben bujkáló rettenetes dolgokat. Mindig, amikor elolvasok egy featurlistet az új játékokról azon imádkozom, hogy 90%-ban legyen igaz és akkor ez lesz az álmaim játéka. Meglátjuk, hogy a nagyvonalú valóságos környezetből (New York, London, Szöul, etc.) mennyit és hogyan sikerül megkreálni és mennyire fog szakítani a ma uralkodó “targeting-tanking” örökzöld királlyal. Jó lenne valami tényleg friss és különleges darab a nyugati piacra.

Nézzétek meg a videókat a tovább gomb után, maximálisan hangulatban van a cucc. “In the darkest daaay….” HD-ban mert ütök.

8 hozzászólás to “Secret World – új mmo a láthatáron”

  1. ehh “fergeteges és hangulatos cinematic után egy nintendos gameplay videóval sikeresen le is oltott” és tényleg, nekem mondjuk a Sonic jutott először eszembe róla, csak nem volt annyira pörgős… 😀

  2. Ha arra gondolok, hogy a Funcom a fejleszto, es utana meg arra, hogy a Conant is ok csinaltak, azt hiszem lapozok is egybol… 😀

  3. Jaja para tényező. Na de reménykedjünk.

    • persze, biztosan megnezem azert en is 🙂 ; de van meg par dolog amire talan erdemes odafigyelni, mint pl Tera Online (errol azt hiszem mar volt itt egy thread), Blade And Soul, illetve Lineage 3 – amennyiben ez nem az elozo ketto valamelyike alneven… 😉

      Na de egyelore szamomra az Aion az, amire fokuszalok, s nagy valoszinuseggel sikerult megszulnom, hogy Spiritmaster leszek az egyik korabbi bejegyzes hatasara.. (pedig nagyon elterveztem, hogy lopakodos hatbaszuros gankelo leszek:-) ). De lehet, hogy ez meg valtozik vasarnapig lol.

  4. theoneandonlyakashe Says:

    Remélem beváltja a reményeket. Ötletes meg jó eddig a kiszivárogtatott anyag, meg a trailerek, de trailerekből nem lehet megítélni egy játékot sajnos (lásd SW TOR)

  5. moonlightthief Says:

    Akkor hátha ezzel kicsit jobban megritkítom az Asmo tábort 😀 😛

    Teljesen más stílus, ízlések és pofonok… én nagyon kiváncsi vagyok hogy lesz ez skillekben megoldva…

  6. kicsit tekken.

  7. Nekem ez már túl erősen is hajaz a konzolos verekedős játékokra. Ennyire azért nem szeretem őket.

Hozzászólás