Jönnek az addonok!

Az Ncsoft alátámasztotta, hogy a nem túl távoli jövőben lehetőség lesz addonokat használni az Aionban, épp úgy mint az mmorpgk nagy részében.

Hát, most biztosan sokan majd kibújnak bőrükből, (tudom én, hogy az interfaced olyan mint az autód, vagy a csajod:  minél inkább pimp annál jobb), én viszont csak elszomorodtam. Nem nagyon láttam olyan tudatosan összeszerkesztett interfacet mint az Aionét, ezért sosem éreztem az addonok szükségét hozzá. Előre látom a gagyibbnál gagyibb addonok százait, meg a jövő aionos videóit, ahol a 22″os monitorból egy 2*2cm-es képen csodálhatjuk a történéseket, mert a játéktér többi része táblákkal van telehányva. (khm, khmmm)

Egy valamiért azért mégis örülök: talán végre be lehet majd állítani a chat ablak átlátszóságát és háttérszinét! Oh yeah.

Reklámok

2 hozzászólás to “Jönnek az addonok!”

  1. Egyetértek a Chat ablak háttérszínének beállítása témakörrel! Illetve ilyen dottimer szerűség lehet elférne, de az is opcionális. Más nagyon nem kell szerintem.

  2. Ha másra nem az addonok arra lesznek jók, hogy a fejlesztők jó ötleteket kapjanak arra vonatkozólag, hogy a játékosok mit hiányolnak a játékból leginkább. Nézd csak meg a WoW interfésze mi alapján fejlődött és hogy olvasztotta be magába sorra a népszerű addonokat, hogy csak a legutóbbiakat említsem a Questhelper és az Outfitter…

Vélemény, hozzászólás?

