Open Béta!

Ma 18:00-kor elkezdődik az OBT, immáron 1.5ös verzióval. Ezután a majd’ egyhetes nyaralás után, a béta ideje alatt a Paradigma különítmény újra önti majd a híreket.
Úgyhogy mindenkinek jó játékot és aki kimarad a mókából, látogasson ide sűrűbben a pótlékért.

SZERVER: “Suthran” BALDER

FRACTION: ASMODIAN

CONTACT: HUSI, QUINTUS

#Update12: A játékban rengetegen vannak, de lagg az valóban csak nagyon kicsi és az is ritkán (egyenlőre).

Ha valaki esetleg tudná a megoldást a username/password doesn’t match problémára, ne habozzon, írja le commentbe!

#UPDATE13: USERNAME/PASSWORD hiba oka:

Mindenki nézze meg hogy a LOADERBEN a settings/advenced fül alatt a region Europe-ra van-e álíltva. Ha nem, allítsa át Europere és megy a játék.


#Update1: Ha “Authentication Failed” üzenetet kaptok akkor minden rendben, úgy néz ki kicsit lehet csúszik a start.

#Update2: Elindult az Open Beta Feeling! A hivatalos oldalt agyon hitelték és lehalt, a játékban meg a következő hibaüzenet fogad:

hiba

#Update3: Egyesek már bejutottak.

#Update4: Úgy néz ki, hogy újra lelőtték a szervereket a fentebb mutatott hiba miatt.

#Update5: Szerverek up, “Suthran” még down.ű

#Update6: Ncsoft account oldala hivatalosan is feladta.

Képkivágás

#Update7: Acc és pass nem stimmel hiba többeknél. BETA VAN!!44!

#Update8: Ha 19:30kor sem emgy még a szerver, újat nevezünk ki.

#Update9: Annyira durva a beta terheltség, hogy nekem még a telefon usb töltés se megy!!4!  OMFG

#Update10: A VÉGLEGES SZERVER (reméljük): BALDER

Sneak peak: (random szerver elyos oldal 25 másodperc)

Aion0138

Aion0140

Nagyon sokan voltak, 5-6 másodpercig nagyon akadt, utána minden simán futott. Hajrá mindenki!

#Update11: Nincs ám tömeg!A poén: ez az 5ös csatornán van.

Aion0143

13 hozzászólás to “Open Béta!”

  1. Sziasztok!

    Csak egy newbie kérdésem lenne. 🙂
    Az OPEN betára hogyan fognak az emberek regisztrálni?
    Mert gondolom egy account/pass-ra azért szükség lesz. Vagy a PlayNC master accounttal kell csak simán belogolni? Vagy a master acchoz kell hozzá adni az AION-t, amit ugye nem lehet, mert nincs CD-key. 🙂

    Köszi a segítséget előre is!

  2. Hát az van, hogy aki előrendelte a játékot, mehet OBT-zni. Ezen kívül pár gamer fansiteon sorsolgatnak kulcsokat, de szerintem közel sem eleget ahhoz, hogy sokan bemákolhassák.
    Úgyhogy vagy megrendeled D2D-n vagy bármilyen más letöltő oldalon és hozzádvágnak egy kulcsot, vagy izgulsz hogy dobjon egyet a gép. 😀

  3. most ez kajak ennyire szánalmas? 😀
    Milyen OPEN béta ez?

    Aki előrendelte a játékot az mehetett CB-re is… most meg az OB-t is erre korlátozzák? Tiszta felháborító. Így mégis mi a különbség a kettő között?

    Hihetetlen…

  4. Mint mondtam, kiosztásra kerülnek kulcsok, utána kell járni.

    Amúgy mind a WoW, mind a WAR esetén ilyen feltételek mellett volt az open béta, ha az emlékeim nem csalnak. Az mmorpgknél ez a bevett eljárás, mert meg kell húzniuk egy max limitet a felhasználóknál, akiket még ki tudnak szolgálni egy béta során. (Ráadásul szerintem szeretik a pénzt is.)

  5. Na az tuti, hogy szeretik a pénzt! 🙂

    Viszont open béta se a wownál se a war-nál nem volt ilyen szerintem.
    Én a WoW 1 hetes open betájára biztos, h mindenféle előrendelés nélkül kerültem be. Letöltöttem és belogoltam.

    War esetében nem emlékszem, mert ott már 1 éve kb CB-s voltam és így mentem az OB-re is simán.

    Úgyhogy messze van ez a “bevett szokástól”, hiszen azért OPEN, mert nem kell meghívó! Alapban egy nagy képzavar az egész, tuti emlékeznék, ha láttam már volna ilyet valaha is.

    Mindenesetre inkább hívnák CB7-nek, mint hazudnák, hogy open beta.

  6. Egyébként ne vedd támadásnak a dolgot, nem ellened vagy a blog ellen irányul. Csak a csalódottság beszél belőlem és eléggé átverve érzem magam, bár lehet, hogy ez is csak azért van, mert nem olvastam utána, hogy mi is lesz mától 1 hétig…

  7. WARnál pre-order és kulcs sorsolás volt. Különbség annyi volt, hogy jóval több kulcsot sorsoltak ki.
    WoWnál is így volt ha jól emlékszem.

    Második kommentre: Értem én persze.:D

  8. Tiszta gáz ez, komolyan… ^^
    Az idegesít főleg, hogy mégis hogy várják el, hogy előrendeljem a szaros játékukat, ha nem is láttam, hogy milyen? Majd előre fizetek pénzt érte aztán rájövök fél év után, h gecc ez szar és utána majd nem követelem vissza?…

    Nem fér a fejembe a dolog…

    • Az elorendeles lehetosege adott volt 5 kemeny euroert, amiert cserebe reszt vehettel volna a closed betakon, az open betan valamint a headstarton, ami osszesen kb 15 nap jatek.
      Ha annyira nem erdekel a jatek, hogy esetleg megvond magadtol a kenyeret, s kicsengess 5 eurot, akkor is ott volt a lehetoseg, hogy ingyen juss open beta keyhez. komolyan mondom, en nem nagyon turtam fel a netet miatta, csak 2 forumot/fansite-ot olvasok, megis tudtam szerezni 2 haveromnak is mindenfele erofeszites nelkul. Sot, SG forumon volt egy srac aki betankolt legalabb 10 open beta keyt, s barki aki kert tole adott…
      Ergo azzal, hogy varod, h a sult galamb a szadba repuljon, nem leszel elorebb. Sztem nezd meg kedden a linket amit battlebat linkelt.
      Amugy meg nem varja el senki, hogy elorendeld a szaros jatekukat 😉

      • A sült galambra reagálnék: Az OPEN béta, azért OPEN, mert mindenki számára nyitott. 😉
        Akkor szokás OPEN bétát hirdetni, ha eljutott a program arra szintre, hogy stress-tesztelhetik már a szervereket.

        Minden esetre nem ástam bele magam a témába annyira, hogy minden információt megtudjak róla. Ismerősöktől hallottam dolgokat és most kezdtem csak el foglalkozni a kérdéssel. Gondolom ezért sem hallottam arról, hogy 5 eurós előrendelés létezik vagy létezett. 🙂 Azzal semmi problémám nincs, azzal van problémám, hogy előre megvegyek egy játékot kipróbálás nélkül.

        Köszönöm az infókat mindenesetre, a talán ezen az ominózus kedden szerencsém lesz. 🙂

      • Az open beta azert open mert nincs elorendelesi feltetelhez kotve a bejutas lehetosege, ergo barki bejuthat. elorendelesek valamint a kiosztott openbeta kulcsok szamat tekintve a program eljutott arra a szintre, hogy stressz-tesztelhetik a szervereket. Nem is volt sima a start annyian probaltak egyszerre belepni. Gondolom ha nem lett volna korlatozva sehogysem a felhasznalok szama, akkor meg nagyobb gond lett volna, ami senkinek nem hianyzott.

  9. Próbáljuk ezt a topicot tisztán tartani a kulcs kéregetésektől. Köszönöm.

  10. http://eu.aiononline.com/uk/news/eu-open-beta-keys-now-available.html

    ezekre az oldalakra kb 8000 beta keyt szortak ki, a legtöbbjük sajnos elkelt, de néhány oldal írja, hogy kedden sorsolnak még.

Vélemény, hozzászólás?

