Wow – Cataclysm

Az új wow kieg trailer.

New guild advancement system – copy paste a WARból… de durván.

Így első blikkre azt mondanám, hogy nagyon sokan fognak vele játszani, és sajnos azt hiszem akik elcsábultak az aionba, azok közül is sok fog visszatérni. Ne legyen igazam.

5 hozzászólás to “Wow – Cataclysm”

  1. Ne haragudjatok, tudom most sokan meg fogtok utálni, de annyira gagyi a grafikája, hogy teljesen kiábrándító. Sose játszottam wow-al, viszont tisztelettel tudtam a létéről, de ezzel most szembesültem. Nem hasonlítgatni akarok, csak megjegyezném, mint külső szemlélő.. de biztos nagyon jó..

    (remélem nem kell innentől kezdve rettegésben élnem)

  2. Én se játszottam vele soha, de valóban csúf. De mondjuk ez egy öt éves játék. A lényeg itt azonban nem a grafika, hanem hogy ezzel a kieggel “elvileg” valós tartalom is fog érkezni, ami viszont nagyon sok embert fog újra bekebelezni. Wotlkban közel sem volt ennyi tartalom emlékeim szerint, mégis nagyon sok embert fogott meg újra.

  3. Ahogy Aleph is mondta , 5 éves játék , akkor MMO-k között nem hiszem hogy akadt jobb grafikában (EQ2?talán.. ) kicsit ugyan mangás lett ,de ez is direkt volt , és most sem fejlesztik a motort hogy minél több ember játszhasson vele,rosszabb PC-ken is … (van valahol youtube-on egy video hogy javitott grafikával hogy nézne ki egy két armor a WoW-ban …hát öhm … 🙂 Nem semmi is lehetne akár …. kár )
    Illetve , a WoW egy úttörő játék volt azért ilyen siker , még ennek a korszakát éljük véleményem szerint és várjuk a következő berobbanó MMO-t , legyen az akár Aion vagy a “neg-gen mmo” akár a blizz által …

    • EQ2 messzemenoen szebb grafikat nyujtot, igaz, ugy volt megirva a jatek, hogy az akkori csucsgepek sem tudtam kihajtani full grafikan.. ezert van az, hogy az EQ2-nek ma sem kell szegyenkeznie grafika teren, hiaba annyi eves. Amugy mikor wow kijott a lineage2 mar javaban ment, s annak is szebb grafikaja volt sztem, mint a wow-nak.

  4. Igazatok van, én még most is szeretek tetris-ezni is.. kár hogy nem adnak ki új kockákat hozzá..

Vélemény, hozzászólás?

