TERA Online

Menorel kolléga (tudjátok, a Varianceról), úgy néz ki végigpörgette  bőbeszédű kis kedvencünk kilóméteres leírását a szorszon. Namost velem ellentétben vette a fáradtságot és utánanézett a TERA online nevű játéknak, amit az ürge példaként linkelt be. Hát mit mondjak, a videó láttán énis felvontam a szemöldökömet, de úgy döntöttem inkább nem kísértem a sorsot, hogy jobban utánanézzek, a végén még kedvem lenne kipróbálni.  Sajnos a csapdába belefutottam, mert Menorel megtette helyettem, úgyhogy álljanak itt a videók mind a postból, mind a hozzászólásokból.

Hát mit mondjak. Abban igaza lehet, hogy konkrétan a TERRA online nem fog hódítani Európában, de szerintem könnyen meglehet, hogy ugyanennek az elképzelésnek egy másik megvalósítása igen. Szerintem maga a rendszer nagyon jó, csak sajnos nem nagyon felel meg a mai MMO szemléletnek. Ennek ellenére, nagyon örülnék egy kellemes kis hibridnek, ami magában hordozza a TERRA harci sajátságait.

#Update: Azért senkit se tévesszen meg a dinamizmus, egyenlőre itt ez csak grafikai bravúrnak tűnik. Nézzétek, hogy spammolja a boss a három képességét. 🙂

Reklámok

3 hozzászólás to “TERA Online”

  1. ne linkelgessél már be ilyen videokat.. a warhammer pályafutásunknak is így vetettünk véget aion videokkal:D

  2. moonlightthief Says:

    Jajj… és még ott a Final Fantasy XIV is :S Nem tudom meddig birom majd ki hogy nem próbáljam ki őket, bár ha nem forditja le valaki, márpedig ennek nem tudom mennyi esélye az EU / USA verzióra, akkor bizony csak a szivemet fájditja ez pár videó 🙂

  3. ezt érdemes elolvasni 🙂 lehet nincs messze az angol http://news.mmosite.com/content/2009-07-20/20090720232302896,1.shtml

Vélemény, hozzászólás?

