Tanuljunk meg együtt siklani

Volt tegnap az a beégés, amikor kiderült, hogy az egész szerkesztőségnek kollektíve fingja sem volt arról, hogy lehet akár bármit is csinálni siklás közben.

Úgyhogy ezt az oktató videót saját magunknak.

Magyarázat hozzá:

‘”Ha megnyomod a “W” gombot, olyan mintha az orrod a földre szegeznéd. Megpróbálsz mélyebbre siklani, meredekebb szögben és emiatt gyorsabb leszel. Ha 3-4 másodpercig nyomva tartod és csak utána engeded el, a szél felkap és magasabbra kerülsz. “

Reklámok

2 hozzászólás to “Tanuljunk meg együtt siklani”

  1. moonlightthief Says:

    :DDDD

    Ez volt kb a második dolog amire rájöttem miután az egyik loading screenbe kiirta hogy duplaspace-szel lehet siklani 😛

    Sose tudom mikről irjak fel vagy mikről meséljek másoknak mert nem tudom mit olvastak már vagy mire jöttek rá maguktól.

    Ezek szerint minden tapasztalatot fel kéne irni, hátha valakinek újdonság 🙂

  2. azigazisiuan Says:

    akkor most büszke vagyok magamra, erre én is elég hamar rájöttem 🙂
    elöforult néha,h ha nagyon magasrol ugrottam le,allandoan felkapott a szél és utközben elfogyott a flight timeom,aztán taccsantam a földön 😀 vagy ha kergettem egy elyost és allandoan felkapott,az meg közben elhuzott. ez a 2 rákényszeritett,h kitaláljak vmi megoldást 😀 onnan meg már csak egy lépés volt megfigyelni,h ha elengedem a w-t felrepül

Vélemény, hozzászólás?

