1.2 XP buff számokban

Nagyon sokakat eltántoríthat a játéktól a “grindfeszt’ sötét fenyegető felhője és valljuk be: nem túl élvezetes szinteken keresztül öldösni a mobokat. De az sokkal frankóbb, ha a szinteket úgy tudjuk betekerni, hogy közben öldössük a mobokat a kvesztekhez! Erre figyeltek fel az 1.2es patchben, ahol is kövér buffot kaptak a quest xpk. Sok szám következik, egyet azonban érdemes figyelembe vennetek. Ezek a számok legjobb(!) esetben is megközelítőek. Mivel innen-onnan összeszedett infókból vagyunk kénytelek dolgozni, ezért a források megbízhatósága is hagy maga után némi kivetnivalót. Lássuk a matek érettségi példasort a tovább gomb után.

UPDATE: Szintekre lebontva táblázatos kép 1.0-1.2 a tovább gomb után jee.

Az elemzéshez két forrásból sikerült szert tenni a számokra:

Elliot blogján egy régi cikkben voltak fenn, amik felett saját maga szerint is eljárt az idő. Nem tartalmazza az abyss küldiket, és hiányzik belőle egynéhány egyéb kveszt, magyarán a szám valamivel nagyobb. Tovább nem tudjuk, hogy az ismételhető, coinos kveszteket tartalmazza-e. Ezért ezt számsort kezeljük fenntartással. Természetesen ezek az 1.0-ás xp számok forrása.

1.2-es patch questjeinek xp jutalmait RETTENTŐEN titkos forrásból szereztük. Benne van a KGB, ne akarjatok semmit kérdezni, mert akkor meg kéne ölnöm Westy karakterét. Na szóval erre sem tudom rátenni a fejemet, egyéb részemet. Ezekben a számokban  nincsenek benne a coinos és ismételhető küldetések, de benne vannak a missionök és abyssos questek.

Továbbá ezek a számok a 31-44es részre vonatkoznak. A 30as alatti rész is kapott xp buffot, de ott igazából nincs akkora veszély mint 30+.

A két számsort összehasonlítottam és a következő eredményt kaptam. Általánosságban 360%-al növelték a questekből szerezhető xp mennyiséget, ami nagy eséllyel a valóságban egy alacsonyabb szám, de a tendencia jól kivehető: durván a triplájára nőtt a questek xp jutalma. De mennyi is az annyi? A szintlépéshez szükséges tapasztalati pontnak már nagyjából (átlagosan) a felét pusztán a küldetések teljesítéséből össze lehet gyűjteni. Az remélem mindenki számára evidencia, hogy ez nem azt jelenti, hogy a másik felét grindelni kell. Ugyanis a kvesztek közben mobokat ölünk, ami ismét tisztességes xphez juttatja majd a fejlődni kívánó játékost. Továbbá ezen a szinten (31+) jutnak szerephez a progress insták, amikben csapatban lehet és érdemes fejlődni. Ezer apró helyről fog még xp csordogálni, bár azt sem lehet el tagadni, hogy néha meg kell csak úgy ölni szörnyeket. Minden kifejezett ok nélkül. Néha olyanokat is akik különben nem támadnának rád. Szúnyogokat. Szörnyű lesz.

Tehát 38-39es szintig nem lesz komolyabb gond a fejlődéssel, de efelett le kell tenni arról, hogy az ember pusztán a  kvesztekből meglépi a következő szintet. Ezt a határt átlépve vagy el kezd robot módjára grindelni, vagy (ahogyan ezt a játék is sugallja) progress instákba, open elit falukba (mau rocks) jár és úgy fejlődik. Ez egy ilyen dolog, lehet szeretni, nem szeretni. Jobb lenne persze, ha a szintlépésnek több egyenlő módja lenne, de legalább azt nem mondhatjuk, hogy a játék grindelésre kényszerít. Sokkal jobban nem hangzik, de a játék csapatjátékra, elitezésre kényszerít. Azonban ezeken a helyeken jó eséllyel esik phat loot és akik nem szeretnek egyedül fejlődni, azoknak biztosan kedvesebb megoldás ez, mint az egyedül kvesztelés.

xp

A képen az 1.0-ás verzióban megszerezhető xp mennyiséget kék színnel, az 1.2-es verziót pirossal és a szintlépéshez szükséges mennyiséget zölddel láthatjátok.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: