Törpék és Varázslók

Nem valami trágya heripoter kummantás reklámjáról akarok beszámolni egyszerűen képtelen voltam egy értelmes címben összefoglalni mi okosságra leltem a reggel elfogyasztott kávé okozta 30 perces aktivitási rohamomban. Na lássuk röviden miről is van szó.

  1. Úgy néz ki a törpe karakter gyártók csalafintaságára már jó előre gondoltak a devek, és a megoldásuknak hála nem lehet komolyabb pvp előnyre szert tenni.
  2. Sorci videóban mutatja be, hogyan lehet bealázni egy elitet.
  3. Vége a kínai wownak?

Tovább után, hölgyeim és uraim.

Az alábbi képeken látható, hogy nagyjából mekkora hitboxszal dolgozik a rendszer (ez az a terület, amire ha rávisszük az egeret, akkor kattintható a célpont). A képekből és a videóból kiderül, hogy ennek van egy minimális mérete, ami nem csökkenthető a minimumra húzott karakterekkel egy bizonyos szinten túl. Azonban ha igaz a kép, akkor nagyobb karakterek növelik ezt a területet, de korántsem akkora ez a változás, hogy ebből szignifikáns előny származna. Tehát továbbra is szánalmas wannabe system-hack kategóriába tartozik, aki minimumra húzza az assassinját. Aki pedig szerint aranyos… Az.

testhitbox

testhitbox2

Forrás

Sorcerer alázza az eliteket a következő videóban. Igazából nem csinál semmi különlegeset, de azt is jól elmagyarázza. Lessétek meg a videót, a végén van egy vaskos tréfa, amiért mindenképpen érdemes.

Forrás

Reklámok

2 hozzászólás to “Törpék és Varázslók”

  1. Másodiknak meg ott a TAB:)

  2. Fu én eddig hányszor szopattam be magam a tabbal, mert ahogy benyomtam a tabot dobtam fel refelxből a dotot. Persze a tab nekem nem a legközelebbi ellenséges célt jelölte ki, hanem a szürke mobot, aki után jött gyepálni… Alapjáraton szeretnék egy olyan targetelést, ami pl semleges mobot nem jelöl ki, hanem csak ellenségest.

Vélemény, hozzászólás?

