Forgotten Sorrow kislánnyal

Akik már kiélvezték az aion nyújtotta muzikális örömöket, azok biztosan ismerik ezt a kis dalocskát, sokaknak talán a kedvencük is, nekem igen. A kínai oldalon, ahol már bőszen hírdetik az 1.2-őt, most egy egészen új formájában hallgathatjátok meg, szerintem érdemes. Az egyik a teljesen angol verzió, a másik egy kevert darab. Nekem nagyon bejött, anima-manga buziknak biztos tetszeni fog. Ide klikk a dalért. Ha esetleg szeretnél egy kis izelítőtt kapni az aion zenéiből, akkor itt hallgathatsz bele.

Reklámok

3 hozzászólás to “Forgotten Sorrow kislánnyal”

  1. Vaoooooo, köszi a linket.

  2. Nekem is nagyon tetszik ez is és a régi dalok közül is jó pár. Éremes kiszedni a .pak fileokból a zenét, aki hajlandó egy kis decryptelésre, mert rengeteg van és sok területen nem jártál esetleg még, ahol szintén nagyon szép a zene..
    Esetleg van már letölthető 1.2 kliens, hogy abból is ki lehessen szedni az új zenéket?

  3. Nem vagyok biztos benne, hogy letölthető-e. Szerintem amúgy itt-ott keringhet az interneten már zenei cd, mert korábban volt szó egy ilyen kiadásáról.

    Aion zenéi hihetetlenül jók, majdnem mindet szeretem.

Vélemény, hozzászólás?

