Aion Armory

aion-armory

9 hozzászólás to “Aion Armory”

  1. Le kell szoknom a reggeli kávéról és cigiről, mert minden jó postot elsütsz előttem:)

    Remélem bővíteni fogják és pontosítani a crafting részét. A Tailoring-nál hol vannak a Clothok? Alig van pár és az is csak az elején.

  2. Ja és a hanydcraftingnál duplán van minden… tuti javítják, így is durva, hogy ennyire hamar megcsinálták. Őszre volt ez is beígérve.

    teszt:

    Kromede’s Jewel

  3. Nem szereti az item linket a wordpress…

  4. Ezen én is csodálkoztam, de jó hogy van. Igyekszem majd minél több drop-ot és egyéb okosságot írni az armory-ra, hogy minél több info legyen rajta.

    De erre még várni kell, a 2 napos béta nem igazán elég erre, főleg hogy 7-en osztozunk egy kulcson 😀 ( Ha egyáltalán van kulcsunk).

    A fegyver szép darab, a mob már többszörösen halott általunk csak még nem tudja:D

  5. Hát nekem ez az orb akkora überneed, hogy nem is tudom leírni szavakban. Kb a 39es szintet fire templeben fogom meglépni.

  6. Nekem Mace kell! , a Papinak már ki is nézem egyet level 25-re .
    Apropó, a pajzsok merre vannak? A kereső a Belt kategóriába sorolja, de ott semmit sem találsz ha a menüből mész:D

  7. Az itemlinkhez be kell másolni egy kódrészletet a blogba. Majd utána nézek, de nem pontosan tudom, hogy a wordpressbe ezt meg lehet-e oldani.

Vélemény, hozzászólás?

