Templar WTF?!

A következő videó minden bizonnyal a világ eddig látott legdurvább pvp aion videója, minden szempontból.  Röviden összefoglalnám a tartalmát: egy lvl50es templart látunk benne, aki mellesleg végigkommentálja az egészet, sőt közben hallgathatjuk a legújabb slágereket is. Hősünk egy igen komoly helyen pvpzik, ja és full draconic szettben. Nem tudni, hogy van e ennél komolyabb páncélzat a játékban. További részeket nem lőnék le, mindenkinek NAGYON ajánlom megnézésre, templarban gondolkodóknak meg nemes egyszerűséggel kötelező. Aki unná az ugrálást és a szenvedést: megéri végignézni. Ja és figyeljétek a chaineket is. Have Fun a tovább gomb után!

11 hozzászólás to “Templar WTF?!”

  1. ebbe az a legnagyobb alazas, hogy a vegen leugrik es meg megolni sem tudjak 😀

  2. Nem, ebben az a legnagyobb alázás hogy 4 skillt elnyom ami alatt nekem egyet tol el a karakterem.

  3. szarul vároma z EUt

  4. Ja, az is érdekes hogy 3/4 XPben van az 51hez.

  5. Hát nekem az volt a legdurvább, amikor el kezd a srác énekelni közben.:DD

    Amúgy amikor bebassza lvl50eseket az nem piskóta….

  6. Ja, kb hang nélkül néztem mert valami elromlott a notebookon, ugyhogy az audio részét nem élvezhettem.

  7. Jha hát akkor kimaradtál az élmény nagy részéből. Azért érzed amúgy gyorsítottnak, mert csurig van pakolva speed és combat speed növelő statokkal a gearje.

    Onnan lehet látni, hogy a halál animációk rendes sebességgel peregnek.

  8. Hát amit a végén leművel, attól én hányok. Úgy nyitogatja fel a lvl50es szárnyakat, pfuj….

  9. Nem semmi a srác. Adott a cél a Templárunknak!

  10. jo kis video, ez alapjan nyilvan sok ember kedved kap a templarhoz, viszont azert ez nem mindennapi, sztem…:)
    van a youtube-on egy tournament-es video ahol egy cleric ver be eleg csunyan egy templart, aztan egy assassint majd egy chantert. egyedul a chanter tudta kicsit megszorongatni, a masik ketto nem igazan volt ellenfel.
    de tenyleg jo, ahogy a vegen ramennek a sracra, ugy is alig birtak legyurni:)

  11. Nagyon tanulságos, bár számomra az hogy egy lvl50-es 2-3 lvl50essel így el tud bánni, az csak egyet jelent, a cuccaikban lévő nagy különbséget.. Nincs új a nap alatt és a karakterek is elég jól ki vannak egyenlítve, a templar tapasztalatom szerint nem jobb vagy legalábbis nem sokkal jobb bármelyik másik kasztnált, pvp-ztem/dueleztem énis és lehet hogy csak 30as szinten, de sorciként HA meg is ölt egy templár akkor is csak hajszál híján.. alapba viszonylag keveset sebez és ha meg csak a sebzésedre gyúrsz vagy a kritikálokra (manastonnal stb) akkor pedig meghalsz még mielőtt odaérnél egy sorcererhez..
    De tény nagyon élvezetes videó volt, kifejezetten tetszett, én soha nem mernék direktbe odamenni egy templarhoz, nem is értem hogy gondolták..
    (örülök viszont, hogy a pull nagy szinten se fog működni)

    PS: szeretnék énis ekkora pinget, voltam bétán 2x annyi skillt tudtam elsütni.. jó lesz!

Vélemény, hozzászólás?

