Templáros Feszítős

Tudvalevő, hogy egy Assassinnal kezdtem el játszani, de manapság úgy gondoltam ideje egy kicsit belekóstolni más kasztokba is.  Most, hogy a Templárom beütötte a 23-at, már nagyon úgy néz ki, hogy ezt fogom hozni az EU megjelenésre is. Pár, tényleg bevezető gondolat a Templarokról, talán valaki kedvet kap tőlük

Töredelmesen bevallom, hogy a kaszt videók közül az egyik legkevésbé szimpatikus pont Templar volt. Most, hogy már nagyjából érzem miről szól a kaszt, teljesen megváltozott a véleményem. Egyike a legkönyebben szólózható karriereknek, szinte képtelen meghalni (szimultán lecsap két, két szinttel nagyobb mobot), arról nem is beszélve hogy alig kell vele pihenni. Igazából a sebzésétől féltem, de még azzal is elégedett vagyok. Szinte komikus, ahogy a pajzzsal ripityára veri az ellenségek fejét,  arról már nem is beszélve, hogy későbbi szinteken elég jól használható skilleket kap a kétkezes fegyverekhez is.

Hab a tortán, hogy még a harcanimációi is szemgyönyörködtetőek, loptam is pár képet a harcról, mondjuk közel sem olyan látványosak mint mozgásban.  Enjoy.

Reklámok

3 hozzászólás to “Templáros Feszítős”

  1. En most alulrol dongetem mar a lvl30at a templarommal, es elegge vegyesek az erzeseim.
    hozzateszem, hogy 28-on ujitottam a gear-emen, es ugy erzem, nem kell benne szegyenkezzek.. az osszes item27-28, tobb shining amit magam craftoltam, s szepen tele van rakva eleg magas szintu kovekkel. Leginkabb az +attackra mentem ra, de ugyanakkor a + crit-et sem hanyagolom el, nemi +hp-val fuszerezve.
    Ezzel a felallassal megesik tobbszor, hogy 1600 korulieket critelek, ami nem rossz sztem.
    PVE-zni nagyon szeretek a templarral, mert jol lehet grindelni, foleg, ha mellem szegodik megvalaki.
    A PVP mar kicsit mas teszta.. eddig vagy tobbnyire magasabb szintuekkel hozott ossze a sors, vagy en vagyok bena, vagy a templar nem eleg eros 1v1-re. Velem 1szintu assassint le tudok verni tobbnyire, gladiatort is es rangert is ha makom van. ezzel kimerunek azon classok akik ellen van eselyem 1v1-ben. tulajdonkeppen nem is olyan rossz, de kicsit megis elegedettlen vagyok, mert az ketsegbeejto, hogy a 2 szinttel alacsonyabb cleric siman bedongol.. ugyanez a chanter, a varazslokrol meg ne is beszeljunk, mert azokat meg se tudom utni, annyira CC-znek.
    Mindenesetre nagyon gondolkozom, hogy maradjak-e templar EU-n tetszik is, meg nem is, neha lassunak erzem a fejlodest, de ugyanakkor hallom, hogy a tobbi class is panaszkodik. szoval EU-ra meg vivodom a templar, sorcerer s cleric kozott:))

  2. persze akkor orulne mindenki ha az o karakterre lenne az isten ez egyertelmu, amig valaki lever pvp ben addig ugyis panaszkodni fog mindenki

  3. Fejlődésben a templar atom szerintem. A sorcit ha nem is veri agyon a mob, a mana miatt mindenképpen ülnie kell. A templar kb megoldja az egészet potival és nulla üléssel darálja a mobokat. Chanter szintén folyamatosan verekszik kb mana potival néha. Ha a sorcival potizva fejlődnék, ötmilliárd potit kéne beinnom…

    Ne feledd, hogy most a ranged classok hatalmas előnyben vannak minden melee EU-s ellen. Nem éred el őket, mert a ping miatt nem frissít elég gyorsan a server. Ha normális lesz a server körülmény és ügyes vagy, akkor nem lesz olyan, hogy “too far away”.

    Meg igazság szerint látni kéne jobban mit tudnak ezek a classok 50en egymás ellen. A class balance kb szerintem olyan 40 körül kezd majd realizálódni, addig egyszerűen lehetetlne beállítani.

    Mondjuk, ki kit ver le pvpben: Engem kb úgy megvernek fasszal, mint egyszeri lányt az első forgatáson, ha nem én kezdem a harcot. Legtöbb classtól kapom a chain cc-t és a sokat ütő klasszoktól meg a temérdek kritet, amitől egy gombot nem tudok elnyomni. Ha viszont szépen sunyiból rá tudok nyitni az ellenfélre, akkor hozzám se bír érni.

Vélemény, hozzászólás?

