EU Beta Teszt

Na asszem ideje is inditanom a topickot lassan indul az elso Eu beta hetvege olyan 8-9 ora fele.
Szerencsesen szereztunk 3 beta kulcsot, koszonjuk is a lehetoseget.
Elso alkalommal ugy tudom Elyos oldalon lehet jatszani, olyan 20. szintig.
Kivancsian varjuk.

A tapasztalatokat, es az elmenyeket a kommentekbe fogjuk irni, es kerunk titeket is, akiknek van kulcsa, nyugodtan irja meg a
velemenyet a jatekkal vagy a tesztel kapcsolatban, vagy ugy globalisan 😀

udv
antalj

Reklámok

7 hozzászólás to “EU Beta Teszt”

  1. nah jatszottam par orat gyorsan az Eu-s verzioval, keszitettem is par shotot
    foleg a kezdohelyrol, ahogy tobb ezer ember eppen loginol be, eleg latvanyos volt 😀
    ez a tendencia korubelul vegig jellemzo is volt, mobonkent 10 alltak sorba, quest itemekert kb otvenen, ugyhogy kemeny kuzdelem volt.

    Viszont nagyon jo hirekkel is szolgalhatok. Vegre nincs lag, nincs keses, nem akad a jatek, egybol reagal mindenre 😀 csodalatos volt.
    Ja es vegre normalis emberi beszedet is hallani
    Megvaltas ez az Eu verzio!

  2. azigazisiuan Says:

    egyelőre a megszokott játékmenet az alapjaiban más. nem a mobokkal harcolsz,hanem a mobokért 😀 2 vezio van: vagy ledekkolsz egy olyan helyen,ahol tudod,h mondjuk 3 mob spawnol es turelmesen kivarod a respawnt, vagy futkarozol korbe korbe es ugy probalsz mobhoz jutni. persze ha tavolrol meglatsz egyet,ne orulj, mire odaersz,ugyis 50en csapnak le ra 😀
    de megvan az elonye is: az ellen tabora kellos kozepen levo itemert nem kell atvagnod magad az egesz taboron, olyan meg vegkepp nem fordul elo,h egyszerre tobb mob jonne rad, mivel az egy is csoda.
    gondoltuk a 2 sorci a partyban eleg jo tempoban tolja le a kuldiket es a szinteket,de az ido nagy resze teblabolasrol szolt. remeljuk mar kicsit eloszlott a kezdotomeg.
    csaptam en is 1-2 shotot, amit nem fogtok rajta latni,az a mob 😀
    sajnos az angelica korul allo tomeget nem sikerult lekapnom,nagyon osszpontositottam,h en kattintsak gyorsabban 😀
    es h egyetertsek az elottem szoloval,ami biztos,h nem fog hianyozni,az a kinai irkafirka.
    igy az elsö nap utan a benyomasokat osszegezve: kurva sok kocka van 😀

  3. Srácok, ami engem érdekelne, az mondjuk egy duel alatt a képességek közti szünetek, mennyire folyékony a játékmenet ilyesmi. Tényleg pinget nézett már valaki, tudom, nem olyan mint majd az igazi EU-n lesz, de azért ishalgenben be lehet csekkolni ekkora terhelés mellett.

    /ping parancs nézzétek meg már plíz.

    A screenshootokból meg nyomhatnátok fel párat had röhögjünk.:D

    Ja igen, ha tudnátok szerezni egy angelicát, akkor nézzétek meg már plíz, hogy van e “stopped gathering” cucc, vagy az is a kínai szerverek miatt volt.

  4. azigazisiuan Says:

    teljesen folyekon a jatekmenet, nekem kinain eleg para volt,h a healre volt,h 5szor kellett ranyomnom,mig vegre bevette, a kesest meg ugye mindenki ismeri, itt semmi ilyesmivel nem talalkoztam meg, chain skillek is gyonyoruen mennek, egybol tol mindent.

    pinget most nem tok neked nezni,mert aprob problemak leptek fel nalam,mer at akartam mashova masolni a gamet,de nem nagyon orult neki.

    pofatlansagomnak koszonhetoen en osszeszedtem a 10 angelicat, azok kozul most,h mondod, nem volt stop gathering, de a 10 annyira nem mervado sztem. majd probalgatom meg

  5. Jaja, most olvastam utána az AionHUNos teremben, hogy eléggé folyékony a játékmenet, ami nagyszerű.

    Még egy dolog, ha tudtok duelezni és van egy melee klassz akkor ezt is meg tudjátok csekkolni. Valakit kergetve, a háta mögött ütögetve, mennyire csinálja a “too far away” cuccot, vagy ilyen egyáltalán nincs.

    Köszi. 😉

  6. HalfBlood Says:

    Sziasztok! nézegettem ezt a stopped getheringet eléggé sokat. A probléma abból ered, hogy miután sikeresen összeszedte a csokor virágot, vagy éppen amit gyűjtünk, nem szűnik meg egyből a növény kijelölése hanem pár másodperces késéssel. Miután gyorsban rákattintasz még párszor, hogy elkezdje újra szedni, ilyenkor van rá esély, hogy stopped getheringet ír azaz mintha abba hagytad volna a szedést, pedig nemnyomtál mellé. Hogyha megvárod, hogy a kijelölés elmúljon és akkor kattintasz rá 2x így sosem írja ki ezt a hibát. Szerintem megoldás lehet, hogy vagy azonnal vagy egyáltalán ne szűnjön meg a kijelölése a növénynek, hogy a bevéreresedett szemű és türelmetlen kockák ne kapjanak egyből szívinfarktust. A szerver amúgy remekül terhelhető nem laggol. Halál utáni black&white kép nem tudom, hogy csak nálam e, de kínai szerveren igen komolyan laggolt, amit nem értettem, mert 2 színt a videókártya könnyebben kezel és még jobban, kéne mennie. Itt kevésbé laggol ez is. Amit megnézek még igen az a duel és, hogy gladiátornál a 10mp-es szélsebes futás skill. Nálam kínai szerveren miután lefutotta a 10mp-et a karakter visszaugrott kb, 20 lépést, amitől néha a frász kerülgetett. Még 1 dolog idegesít, hogy néha olyan kevés mobvan abból amiben a quest írja, hoyg pl 3-at öljek meg, hogy kb 15 perc alatt sikerült megszereznem. Hogyha úgy gondolják, hoyg sok játékos lesz akkor ezeknek a quest moboknak a számát legalább 3 plyaerre számolják ki tehát 3*3=9 mob legyen akkor a területen. Egyenlőre ennyi észrevételem lenne, ha van észrevételetek írjatok!

  7. azigazisiuan Says:

    a hétvége unalmas perceiben tesztelgettünk egy kicsit.
    egyrészröl nagy élmény volt: megint látni,h hasitanak a chain skillek, szemet gyönyörködtetö. az elején még a kinaira betompult agyam fel sem fogta,h már 3szor tul vagyunk a skill elövésénél és kéne nyomni a kövit, aztán már nagyon belejöttem, kinain nem volt ilyen,h 2 skillt és a hozzá tartozo 2 chaint is nyomjam 1mpen belül. pvpben át kell majd szokni erre. pörgösebb lesz.
    mivel most chantert probálgattam, tomi kedvéért a tanulság: van too far away.
    jah meg ami kurvára nem tetszett: ha nyomod a skillt a mobon és targetet váltasz, a chaint tudod nyomni az uj targetre. igazábol nem tudom,h volt e ilyen a kinain, de sztem nagyon tré.
    és a legrosszabb tanulságom: laggol.
    rendszeresen visszadobál több lépéssel, még ha simán futok akkor is, nemhogy,amikor jobbra balra pattogok pvp közben. volt,h teleporttol elindultam és csak 4edszerre sikerült eljönnöm onnan,addig mindig visszadobott. ha npcvel beszéltem és nyomtam a szöveget,volt,h mpkig nem vette be,vagy,h 20szor rányomtam már. elöször azt hittem, csak nálam szar, biztos tölt a kedves teso,de mivel akkor is ilyen volt,amikor ki volt nyomva a gépe, el kezdtem kérdezgetni partyban, klánban és hát általános probléma volt. meg klánban is rendszeresen ment a lagg áldása.
    hirtelen ennyi jutott eszembe.
    képek majd egyszer felmennek,erröl is meg a régiröl is,ha vesszük a fáradságot tesoval.

Vélemény, hozzászólás?

