Fire Temple-ben jartunk

Es ahol tudtam, utottem a printscreent. Par kepet fel is tettem a teljesseg igenye nelkul, ahol volt lehetoseg valami normalisabb kepet shotolni UI nelkul, ott igyekeztem megtenni.

Az elozmenyek mocskosak, kb szuk masfel ora volt emberi partit talalni (gladiator-gladiator-assa-ranger-cleric-cleric),  majd izgatottan beleptunk a Templomba (tegnap csinaltuk meg egyebkent a kotelezo elokvesztet, ami kulon postot erne, cask elfelejtettem dokumentalni keppekkel, ugyhogy ez egyelore meg varat magara). Kb ket pull utan sikerult egy combosat wipolni, a ranger durcazva bealtf4-ezte a jatekot, a cleric pedig rohogve kilepett hogy GLHF o most megy inkabb. Mindezek ellenere bevetettuk internacionalis diplomata skilljeinket es 10 percen belul mar ott kocogott felenk 籹註埆. Aki, mint kiderult egy fiatal kinai leanyzo, es egy kukkot nem beszel angolul, ahogyan mi sem kinaiul, igy a google translator lett mindkettonk baratja, es talan az egyik legmokasabb runt toltuk eletunkben emiatt. A csaj szuper aranyos, segitokesz, nyomja a komplex smilekat ugy kinai modra es ragaszkodott hozza hogy mindenki vegye fel friendlistbe meg MSN-re.

Igy ujult erovel csaptunk a lecsoba, el is jutottunk az elso bossig, de mivel most lettem csak 30, a boss pedig 37, a phat loot ~6000 kinah-ban csucsosodott ki (mint megtudtuk ausztral gladiator cimboranktol, ha a mob es a player kozt hatnal tobb szintnyi kulonbseg van, nincs loot).  Maga a run egyebkent ahogy mar feljebb irtam egy elmeny volt.

Az igert par kep pedig:

Aion0021

Belepes utan nem sokkal, morcos fire elementalok

Aion0022Par kanyarral beljebb, golem kisvegyesvalogatott

Aion0023

Aion0024

Gargoyleok, akiket utalok mert kovevaltoztatnak repules kozben es eltorsz mint a ropi

Aion0025

Illetve a boss szobaja, kb 50 mobbal, patrolokkal, mindenfele inyencfalattal. A boss a tukor elott tanyazik.

31en jovunk ujra !

Reklámok

2 hozzászólás to “Fire Temple-ben jartunk”

  1. Huh gec, de mentem volna, majd holnap. Hazaérek a lánytól és letoljuk a prequestem (pliiiz) és mehetünk.

  2. Remek!
    És örülök a nagyítható képeknek! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

