A tőke

Haha, tegnap levittem magam 1k-ra, mert felnyomtam a gathering skillemet. És láss csodát a harmadik mobból ki is esett az első arany itemem. Hát gyorsan a bróker felé vettem az irányt és betettem 2.1m-ért, hátha megveszik. Hát megvették. Bele is csaptam gyorsan az adamantium bizniszbe, próbálom jó magasan tartani az árakat, ami ezzel a pénzzel és jó sok gatheringgel menni is fog. Persze ebben a többi kereskedő pajtás is besegít, kivásárolva az alacsony áron betett értékesebb darabokat. Éljenek a tőzsdecápák!

Aion0009

6 hozzászólás to “A tőke”

  1. Ööö, esetleg nem lehetne, hogy ha ilyen screenek vannak, akkor nagyítható legyen? 🙂 Ilyen piciben is látszik valami, de kevésbé 🙂

  2. Ty.

    JA a legjobb, hogy miután mindezt elmeséled a haverodnak, hogy “huh de kurva drágán veszik meg a Pure Adamantiumot és be is tettem párat 120kért” – erre belép, és rögtön alád teszi 20kval.

    SENKIBEN NE BÍZZATOK MEG!

  3. Ööö, most 404 -est kapok a kép helyett 😀

  4. elképzelem a mocskos kéjenc fejedet, ahogy habzó szájjal megőrűlve idepostoltad ezt, hogy kinevethess mindenkit, de annyira, hogy még a a tagokat is elbasztad 😀 😀

  5. Hát van benne valami, szeretem a pénzt:)

Vélemény, hozzászólás?

