Assassin

A Vizuális Eseményorientált Programozásból menekülő ember utolsó mentsvára a blogolás és bár olyan ötletes címeket nemtudok kiötölni mint a kollegák, mondanivalóm azért van bőven nekem is.

Kezdetnek megpróbálom minél rövidebbre fogva leírni az assassin class mibenlétét elősegítvén a tévelygőket.

Mint tudjuk, az Aion nem az a fajta játék ahol négy altot húzunk, úgyhogy jól gondoljátok meg mit indítotok. Egy karaktert feltolni 45-re még élvezhető (bár, ha az elitfalukat kihagyjuk ócska nagy grindelések vannak, de erről majd később), talán még a kettő is benne van, de többet semmiképpen sem lesz időtök/energiátok/türelmetek/idegrendszeretek maxra tolni.

Én jelenleg 30-nál tartok Quintussal, úgyhogy az utolsó tizenöt szintről nem nagyon tudok nyilatkozni. Na de kezdjük az elején!

Kínai szerveren assassint játszani egy kicsit olyan mint sajtreszelővel recskázni. El is magyarázom miért: ez a kaszt követeli meg a legpontosabb pozícionálást. Nem csak hogy folyton közelharci távolságban kell maradnunk a megerőszakolni kívánt delikvenstől, hanem gyakran a háta mögé is kell osonni egy-két backstab erejéig. Ez mind szép és jó lenne, ha a szerverektől vett fizikai távolság miatt ne lenne egy konstans 0,5 – 2 másodperces csúszás a karakterek mozgásai között. Ez a gyakorlatban általában úgy néz ki, hogy lestunoljuk az ellenséget, és amire a háta mögé érünk:

a: egyszerűen kijön a stunból

b: 4-5 ingame métert teleportál amikor a szerver frissíti a pozícióját

c: 4-5 ingame métert teleportál azután hogy beleütöttük a backstabet és megkapjuk az Assák imádott szerverüzenetét: “A célpont túl messze van a közelharci támadáshoz.”

Van aztán olyan is, hogy futunk a célpont után, másodpercenként háromszor a sarkára lépünk, de támadni mégse tudjuk a fentebb leírt üzenet miatt. Persze a lagg mértéke néha közelíti a nullát, meg is látszik a teljesítményen.

Egy szó mint száz, nem leányálom, de aki meg tud békélni egy kis késéssel, az azért szeretni fogja a kasztot.

Na de térjünk rá a lényegre. Miért jó Assassint játszani?

Én személy szerint azt bírom benne, hogy nagyon csúnya meglepetéseket tud okozni. Hatalmas előnye a Stealth (31től advenced Stealth amivel gyorsabban mozogsz a rendes sebességednél és spellel sem vesznek észre), na meg azok a 2k+ os kritek, amikről az újkor költői ódákat tudnának zengeni. Nekem sajnos még nem volt ilyen élményem (csak nagyon alacsony szintűek ellen), de történt már olyan, hogy előjött az Assassin egy backstab nyitással és egyhitelte a célpontját. Ez azért elég jól hangzik.

Másrészt igazi rakétaelhárító központ: a Focused evasion stigmával, és az evasionos képességével egymás után 3 mágikus támadást tud kivédeni, mindezt körülbelül 50 másodpercenként. Nekem még nem sikerült teljesen kitanulnom ennek a technikáját, de aki jól használja (tudja milyen spellek ellen kell benyomni), rettentő kellemetlen meglepetéseket tud okozni a caster kasztoknak.

Harmadrészt: rendkívül gizdán harcol. Pörög, forog, tokán rúg, tarkón basz, mindent csinál amit csak ki tudtak találni a készítők. Máig sem unom nézni harc közben, pedig lassan lottózhatnék a képességeivel.

Részletesebb betekintést is írok később, de egyenlőre ennyire futotta.

folyt.köv.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: