Kinek a pap, kinek a chanter

Nekem pedig a papne. Sikerult megszereznem az admin jelszot, ezert ezentul egy enis ideomlengek az Aionban eltoltott mindennapokrol.

Hirtelen nem is tudom hol kezdjem, annyi minden van a fejemben, de talan a legjobb ha egy kis hatteret adok a dolognak. Mint azt mar korabban emlitettek, a tarsasag WAR-bol jott at csostul (ami pedig oda korabban WOWbol) igy mar mindenkinek kialakultak a preferenciak. WOW-ban tank volt a mainem, innen valtottam magere, majd WARban rolloltam egy healert, hogy azt is kiprobaljam. Az elmeny ujszeru volt, azonban mar koran kidomborodott, hogy a zealot nem eppen egy solo quester kaszt, nem is a tuleles szempontjabol, hanem egyszeruen annyira hurka a dmg output, hogy sulyos tizpercekbe / orakba telik egy kozepes nehezsegu quest. A helyzet kesobb sem javult sokat, azonban nem is feltetlenul elvaras egy healer kaszttol a jo dmg, ezt elfogadtam es mentem partyban amikor csak tudtam, vagy maradt a pvp plusz az endgame/highend instazas. Nekem sikerult rakapni a heal izere, pont annyi figyelmet kivan, ami meg nem er fel a tankszereppel, ami sokkal inkabb munka, mint szorakozas, de joerzes tudni, hogy a csapat tulelese bizony a kezedben van, dobalod a hotokat a supportra, pakolod a buffokat, tekered a nagyhealt a tankba es visitasz a ventrin ha meg idoben beer, pedig a tank mar latta a fenyt. Aztan mar nem visitasz annyira, sot semennyire, honapokkal kesobb pedig lehanynad a monitort hogy megint vegig kell healelni az instat/bg-t/fortresst. Ejszkakankent sirva ebredsz mert megtamadnak a zold csikok. Otthagytam a healert. Nagy szamokat akartam, bo verben tocsogni bokaig, es megfogadtam hogy healert tobbet soha. Aztan lassan telre tavasz jott, teltek a honapok es kijottek az elso Aion videok, class preview-k. Felbuzdultak bennem a regi WOWos emlekek, a tank akire huszakat critel a csocselek, a tank aki horogve eteti meg a sajat szarukkal a rugokat, a tank aki a Templar nevet kapta, akkora femkasztnikban mint egy hutoszekreny. Szerelem elso latasra. Mikor elkezdtem jatszani epp nyitottak free szervereket Kinaban, nosza, elkezdtem tekerni a Templart, majd amikor mar biztos voltam benne, hogy megtalaltam a mainemet, valamelyik nap hazaerve a melobol elkezdtem random porgetni a female classokat, es hirtelen ott talaltam magam, ahogy a kis sprigganok fejei ket lovestol toccsannak szet a sziklan, hogy az OOM mint olyan nem letezik, hogy nincs downtime, csata utan heal, es tovabb, hogy…baszki mar megint healerem lett.

folyt kov.

Dundun kollega

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

