Haladunk a 20. szint felé

Geist ma elére a 20. szintet, de a többiek is keményen tekerik a kveszteket. Lassan látótávolságba ér Abbys, már alig bírom kívárni amikor a kínai szamárhajcsárokat a kergethetem körbe-karikába.

Benyomások:

  • Először agyfaszt kapsz a group küldetésektől, aztán rájössz: ezek kurva jók.
  • Megpróbálsz a Soul healernél bérletet venni, de csak kinevet.
  • Rohadtul tele van a faszom a “4kockával” és “5kockával”.
  • A Sorci MINDENKIT megaláz duelben. Remélem így marad.
  • Rangerrel csak a buzik játszanak, elég harmatos klassz eddig.
  • Crafting atom drága, de a “Creator: Husi” – priceless.
3 hozzászólás to “Haladunk a 20. szint felé”

  1. Ez mekkora poszt már! ..Csak most vettem észre..

  2. Fuuuu de kicsik voltunk még. És azt hiszem én mintha részeg lettem volna a poszt írásakor, jaj. 🙂

  3. Hát minden tiszteletem, nekem űber poénosra sikerült.. Igaz, ha jól emlékszem, mint ha részeg lettem volna az olvasásakor, bár nem emlékszem.. mondom, tegnap volt 🙂

Vélemény, hozzászólás?

